Under min 4 åriga fotografkarriär

..så har jag för första gången fått hjälp med att bära kameraväskan. Idag undrade Patrik Rikama om det var okej att han bar den när vi gick till barkbanan bakom WHA, jag blev så förvånad så att jag undrade om jag hörde rätt. På vägen tillbaka kände Jonas att han inte kunde vara sämre(tror jag), så jag slapp bära fanskapet på hemvägen också. Tack! Var fanns ni i torsdags för några veckor sen då jag var tvungen att släpa både kameraväska och mig själv till Klosterviken?

Hittills så är det bara Kjell A Nordström som har svarat "ja" på min fråga om han tycker om att bli fotograferad. Jag frågar i stort sett varenda en människa jag stöter på i jobbet och alla säger "nåjanå".

Kommentarer
Postat av: Eva

Mig behöver du inte ens fråga ;)

2010-08-26 @ 21:59:54
Postat av: Birgitta

Äntligen nån karl som fattar att man ska hjälpa en dam! Mera sånt! Trevligt!

2010-08-27 @ 12:21:51
URL: http://www.franskapastiller.blogspot.com
Postat av: Emma

tycker fotografen själv om att bli fotad? :)

2010-08-27 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0