Gud är på min sida

- Detta är första helgen som jag är helt ledig senjagvetintenär. Det ska firas i dagarna två tillsammans med mina finfina vänner!

- Inget mer lidande på ett jobb där jag vantrivs. Bara roligt jobb på Ålandstidningen, där jag också fick sommarjobb!

- Inatt rullade över 2000€ in på mitt konto, hälften av det gick till mitt sparkonto. Tänk att det kan vara så lönsamt att säga upp sig!?

- Kanske mitt dilemma över vad jag ska göra med Nelly löser sig utan att jag behöver ge bort henne.

- Och på söndag kommer en present som jag beställt från Sälen.

Kanske det är meningen att livet ska bli lite lättare nu? Kanske det är min tur att ha lite flyt nu efter en lång vinter med bara oflyt?

Isåfall önskar jag mig fortsatt fint väder idag, inte slaskigt som det ser ut att vara nu... Men.. Don't push it? I guess.

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till sommarjobbet, det var du värd!

Hur löser det sig med Nelly?

Skönt att vissa problem verkar lösa sig nu i alla fall.

Kram

2010-02-26 @ 12:09:02
Postat av: Daniel

Grattar till jobbet!!!!!

2010-03-04 @ 20:12:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0