Expedition SNØ

Igår var jag på vernissage till stadsbiblioteket där naturfotograferna på folkis ställer ut sina bilder. Oj, vad sugen jag blev på att gå den linjen! Någon gång inom den närmaste framtiden ska jag göra det också. Hur härligt låter det inte med paddling, björnsafari, klättring, långfärdsskridsko och isklättring? Susanna, som går naturfotolinjen och var en av dem som ställde ut bilder på bibban, sa att åka hundspann var nog det häftigaste hon gjort. Hon och jag ska sommarjobba på Ålandstidningen tillsammans i sommar och hon berättade att hon snart åker till Indien för att göra sitt slutprojekt: fotografera hemlösa/herrelösa hundar. Det lät som ett väldigt bra slutprojekt i mina öron, fast jag antagligen skulle bli väldigt illaberörd själv av att fotografera hundar i så dåligt skick som hon nämnde att de kunde vara. Undrar vad jag skulle göra som slutprojekt om jag gick naturfotolinjen på folkis?

Måste spara mera pengar.

Och jo, gå och se utställningen! Den hänger till den 1/4.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag vill att vi ska dricka te snart!!!! Puss

2010-03-25 @ 11:26:04
URL: http://cindyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0