Jerka 21 år!


Idag fyller Jenny 21 år och igårkväll efter jobbet var jag över en sväng med min present. Jag ramade in ett kollage med bilder på henne, Johanna och mig och målade hjärtan på ramen. Jag blev inte riktigt nöjd men väluppfostrad som Jenny är så blev hon glad ändå!

Nu ska en stadig frukost intagas, sen är jag redo för jobb hela dagen med Frippe och Fredrik. Frippe har förresten lovat att vara snäll hela dagen(!). Påskmarknad, dyk FM och handboll ska jag bl.a. fotografera idag och i morgon är det ÅM-final i pingis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gulle då:) jag vill vara med dig. Och jag har fortf. int köpt något ti jenny.. vad?? och mimmi fyller snart .. vad??=)

2010-04-01 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0