13 finnar


På Silja Europa ville dessa 13 finska pojkar att jag skulle fotografera dem. Snäll(menlös) som jag är så tog jag en snabb bild och bad dem skriva upp en mailadress som jag kunde maila bilden till. Jag gick därifrån med sju. En av dem tyckte att jag hade snygga skor och en annan bad mig maila "nejked piktjörs" på knackig(asdålig) engelska på samma gång som han skrev sin mail till mig.

Skickade precis iväg bilden till en av de sju adresserna. Men inga nakenbilder.

Ångrar mig lite nu.


Kommentarer
Postat av: annalilla

HAHA

2011-12-30 @ 19:33:07
URL: http://www.min-lilla-värld.blogspot.com
Postat av: Jenny

hahah de sku vari kuul, skicka den ti dom andra 6 :p

2011-12-31 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0