Fotbollsbilagan

Här kommer de. Bilderna som jag gjorde till fotbollsbilagan.

Min favorit. Luca Bellisomo vid Pommern. Ser ni den lilla gröna människan?


Markus Paatelainen på Torggatan. Den här bilden gjordejag först av alla minns jag. Jag har bytt ut himlen för orginalet var så tråkigt.


Hendrik Helmke. På WHA, såklart. Här har jag bytt ut gräset, för på orginalet var planen täckt med en vit duk. Måste nog säga att jag överträffade mig själv med de fina skuggorna också.


Muren. Josh Wicks. Himlen är utbytt... Men fågeln som finns uppe till höger är inte manipulerad.


Min kompis. Joe Funicello. Vi är på samma nivå han och jag. Nästan lika långa.


Dansken Allan Olesen på Rökka. Ångrar nu i efterhand att jag inte tog bilden när Rökka var öppet... Hade ett helvete med att göra skuggorna. Usch. Är fortfarande inte nöjd med dem.


Toni Lehtinen med Uffe på berget. Lägg märke till fönstren på Cafét...


Fernando de Abreu på stadshuset.


Och Mason Trafford, som hoppar över Färjsundsbron.

Den som jag är minst nöjd med är nog de på Fernando och Allan. Tänker att skulle jag göra om detta igen idag så skulle resultatet bli tusen gånger bättre. Men gjort är gjort.

Vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: flöjtis

haha häftigt ida :D



Min favorit är pommern och uffe på berget :D

2012-01-07 @ 11:04:34
Postat av: Eva

Jag tycker de är sjukt bra allihopa!

2012-01-07 @ 16:05:04
Postat av: Jenny

jag tycker sånhärna bilder är så coola! :D mina favoriter är Luca & Allan.

Roths favorit är Mason.

Mer sånhärna, dom är så roliga :P

(roth mobbar mig för att ja sa; Titta! Sånhärna bilder är så roliga!)

fan va duktig du e

2012-01-07 @ 18:03:26
Postat av: ida

åh, gulledig jenny! och roth.



och eva och flöjtis också!



puss!

2012-01-07 @ 20:13:39
Postat av: maman

tycker OCKSÅ ATT ALLA e fina, om det betyder nåt.

Jag har sparat tidningen iaf.

2012-01-09 @ 13:28:05
Postat av: Emma

Hendrik och Joe var kanske fränast. Men alla va roliga :) duktig du är ida ! /Emma

2012-01-15 @ 10:27:54
Postat av: mimmi

uffe på berget :D

2012-01-23 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0