Planer för framtiden

I Mars ska jag söka till två kurser på distans vid på Högskolan för lärande och kommunikation i Jönköping. Digital bildbehandling och Fotografi - Visuell kommunikation heter kurserna och de börjar i Augusti. Jag blir student i Jönköping och pluggar hemifrån. Allting sker vid dator. Inte en enda träff. Efter Augusti vet jag nämligen inte om jag har något jobb kvar på Ålandstidningen. Därför försöker jag också sparka igång mitt eget företag så gott det går så att jag ska kunna vara lite mer oberoende.

Inom den närmaste framtiden ska jag leverera en del bilder, handla toapapper och sen gå på jobb till kl 13.

Vattentät plan.

Kommentarer
Postat av: mamman

får du ha en mössa till, då?

2012-01-11 @ 11:40:27
Postat av: Cicci Feinstein - Fotograf

Vavava, vad hände med jobbet?!

2012-01-11 @ 17:07:18
URL: http://ciccifeinstein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0