Nöjd tjej

Den här dagen. Jag minns det var rätt sent och jag hade insett att jag inte skulle hinna hem till kl 16.30 när jag och Anna Jakobsson åkte iväg på Postens bolagsstämma.
-Det här jobbet kommer bara att kännas okej om de bjuder på kaffe. Och helst bulle, sa jag i bilen på väg dit. Annars är det inte okej att kalla till utdragen bolagsstämma kl 16.00, tänkte jag.
VILKEN LYCKA jag kände när jag såg morotskakan på bordet i konferensrummet. Eufori. Nästan. Gjorde inget att det blev en del övertid. Morotskakan gjorde mig lite lycklig. Är man enkel så är man.
Såklart så var Jonas Edsvik från Nyan också på plats. Därför bilden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är en sötnos!

2012-06-06 @ 12:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0