Min familj asså

Ibland tänker jag på min framtid och att jag inte vet hur den ser ut. Folk säger åt mig att flytta, resa och göra något galet. "Passa på medan du är ung!". Och så tänker jag att det inte låter så tokigt. Jag har funderat på allting mellan språkresor till bartenderutbildningar och utbildningar på andra sidan jordklotet, men så tänker jag på Ludde, Oliver, Lukas, Peter, Eva, Anna, Cornelia, mamma och pappa. Min familj.
Och då kan jag inte tänka mig att bo på andra sidan jordklotet.

Kommentarer
Postat av: mamman

tossimåssan då...

2012-05-03 @ 18:46:08
Postat av: Eva

Gulle du!

Fast ett år i något varmt land hade ju inta varit helt fel för då kanske jag kunde locka med din hemkäre bror dit...

2012-05-03 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0