Powernap som heter duga

Jag har precis vaknat efter min numera dagliga 1,5 timmes powernap, nu skulle jag ha gått och lagt mig i vanliga fall men eftersom jag håller på och svänger dygnet helt och hållet så är det nu som jag får liv och blir effektiv. Eller nja, riktigt effektiv blir jag efter tolvslaget.. Igår t.ex. så skrev jag en recension på engelska om A Thousand Splendid Suns mellan 01:00 och 02:30 ungefär. I morgon har jag prov i arbetsmiljö och säkerhet så det är med stor säkerhet det jag kommer läsa om inatt när jag egentligen borde sova. Tur att jag inte behöver stiga upp förrän kl 09:00 på morgnarna. 

Är det fortfarande onsdag förresten? Varför går den här veckan så himla långsamt? Var tusan håller egentligen min pojkvän hus? 

Fan, nu blev jag godissugen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0