Time flies

Vart tog egentligen kvällen vägen? Nu är det snart dags att gå och lägga sig. I morgon är det redan onsdag och torsdagen kommer att gå fort eftersom jag ska på fotokväll till Sthlm. Med andra ord så är det snart helg igen och jag får åka hem! Jag längtar massor, även om jag precis var hemma..

Den 24e april nästa år planerade Cicci och jag att, glada i hågen, åka iväg på ett event med Tim Flach. Gratis och allt. Men det mesta som verkar för bra för att vara sant är också det.. Eventet hade nämligen ägt rum redan den 24 april i år. Så där blev vi grundlurade.

Duktigt besvikna är vi. Här kan du ivarjefall kolla in Tim Flach's hemsida, hans bilder är grymt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0