Planer inför helgen

I morse var det som vanligt jobbigt att stiga upp, tog länge innan jag somnade igår och när jag skulle låsa upp mitt cykellås så hade det frusit fast. Jag andades lite varmluft på låset och simsalabim, så gick nyckeln att sticka in och vrida om.. Ett.. två.. tre.. fyra... fem varv! Simsalabim! Låset var inte fruset längre men däremot SÖNDER! Så jag fick ta bussen..

Jag pysslade ihop ett snyggt vernissagekort i skolan som ska skrivas ut och hängas upp lite här och där tills i morgon då det är öppet hus på GUC. Jag blev riktigt nöjd med det faktiskt, i morgon kan jag ladda upp en bild på det. Efter det öppna huset så ska jag släpa med mig Toffe ner på stan och senare på kvällen ska vi dra ut. Det ska bli riktigt kul!

Om ungefär 3 timmar så är Toffe här. Jag är tvungen att GÅ och möta honom till bussen eftersom cykeln är fastlåst. Och om några minuter ska jag GÅ till ICA och handla pommes frites som vi ska mumsa på ikväll.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Puss puss på er turturduvor..

2008-11-21 @ 19:03:00
URL: http://eyesoffinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0