Praktikplats sökes!


Som jag skrev förra veckan så mailade jag en fotograf som heter Brigitte Grenfeldt i Stockholm om praktikplats. Hon svarade att hon tyvärr inte hade så mycket jobb just då och att hon inte jobbade så mycket i studion, utan mest hemifrån och kunde därför inte ta emot mig men önskade mig lycka till, och tyckte att jag skulle fråga någon av hennes kollegor så jag frågade om hon hade någon/några speciella kollegor som hon kunde rekommendera att jag kontaktade. Idag hjälpte dessutom Mia mig att hitta några fotografer i Uppsala och Stockholm som jag kan höra av mig till. En tjej som Mia tyckte var duktig(och jag med för den delen) är Christel Eldrim, men hon går inte att kontakta p.g.a. sjukdom står det på hemsidan. Nu har jag ivarjefall gett dig adresser till två duktiga fotografer som du kan kolla in!

Kommentarer
Postat av: evari

Hoppas du får plats hos någon duktig fotograf

2008-11-06 @ 08:43:57
Postat av: emma

vi hade tänkt komma tisdag och onsdag, de är de enda dagarna malin e ledig.. hm hm hur ska vi göra dÅ?

2008-11-06 @ 17:30:57
URL: http://eemmi.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag gillar din blogg ju!

2008-11-07 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0