Sjukling

En av alla fördelar som följer med när man blir myndig och bor ensam är att man är sin egen chef och t.ex. kan ringa och sjukanmäla sig en dag som denna. Så det har jag gjort. Jag är fullt medveten om att detta inte är en speciellt långvarig lösning då jag antagligen kommer få sparken och jag sjukanmäler mig alltför ofta när jag får ett riktigt jobb, men än så länge så är jag faktiskt bara en lite skolflicka och utnyttjar sjukanmälningsfunktionen medan jag fortfarande kan.

Planerna för dagen är: städa, packa, diska, göra units i Eng C, göra klart mitt julkort, tvätta kläder och läsa David Copperfield. 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag gjorde samma sak idag. hihi

2008-11-27 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0