A dress to go with the hat


Igår kom studentmössorna och med dem kom också ångest, ångest och mer ångest över att göra bra ifrån sig för att kunna ta studenten och få bära mössan. Jag har massvis med skolarbeten att ta itu med och samtidigt måste jag hitta en klänning och skor att ha på mig. Jag har funderat myckt på det här, vilket jag ska börja med och kommit fram till att skolarbetena nog är viktigast att göra klart, för gör jag inte det så är jag inte få användning för varken studentmössan, klänningen eller skorna.

Idag är jag hemma från skolan, jag mår skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du missade inget speciellt på engelskan, vi ska göra det vi ska, och om 2 veckor börjar proven. Grammatikprovet är frivilligt, och det finns en ny version av några prov som man får välja om man vill göra eller ej.



As simple as that!

2009-04-15 @ 15:22:34
URL: http://lushoholic.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vill du åka till Stockholm och leta efter studentenutstyrslar med mig snart?

2009-04-15 @ 16:29:31
Postat av: AÖ

Ta hand om dig!



Jag har redan glömt när studentskivan skulle vara, remind me!

2009-04-15 @ 16:30:55
URL: http://destrozar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0