Dumma

I morse när jag skulle ta bilen till skolan så hade jag fått parkeringsböter. Känns som att jag hade kunnat få en bättre start på dagen. 350 kr var den på, jag som är så himla rik just nu.. Där fick jag för att jag var snål och lat och inte ville köpa parkeringsbiljett.

Nu har jag valt ut de fem bilder som jag ska ansöka stipendie med. Mia hjälpte mig så nu ska jag bara redigera dem lite så kanske jag laddar upp dem här senare.

Bilderna från Crimson har kommit också, i fint skick. Det kommer att ordna sig med ramarna. Pheew..

Nu måste jag få en macka i magen innan jag tar itu med projektrapporten.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är som jobbar på!

Och jag tycker att vi borde starta en kampanj som ger alla lapplisor nya jobb ; )

2009-04-28 @ 18:16:39
URL: http://lushoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0