Ida & Emil


Förra fredagen var sista dagen av min korta praktik hos Elisabeth, och medan hon fotograferade underliv så begav jag och Emil(den andra praktikanten) oss ut i det fina vårvädret för att fotografera, först lekte jag lite i parken bredvid studion(se bilden ovan). För övrigt så är jag väldigt avis på Emil som ska spendera hela sin praktik, på ca 8 veckor hos Elisabeth.


Elisabeths studio ligger på Söder i sthlm nära den här kyrkan, Sofia kyrka.

Redan under min första dag så fick jag höra att det är väldigt kändistätt på Söder men det dröjde ända till den sista dagen av praktiken innan jag såg någon. Sissela Kyle mötte jag på cykel på morgonen och Bingo Rimér mötte jag och Emil när vi var ute på vår fotograferingsrunda. Annars så kom det ju några kändisar till Elisabeth för att bli fotograferade. Gudrun Schyman och peter Lundblad t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0