Shopping i sthlm

Kl. 10.00 avgick bussen till sthlm och jag och Cicci var med på den. Vi kunde nog inte ha valt en varmare dag att gå i butiker och dessutom var vi inte direkt ensamma. Vi åt lunch på en skitrestaurang med dålig service som trots detta lagade väldigt god pizza. Skor till studenten var det jag höll utkik efter och jag kom hem med två par strumpor och en bricka, ingen vidare fångst alltså.

Jag håller på och tvättar kläder, dammsuger och plockar ihop en del saker som jag inte kommer att behöva den här sista månaden jag bor här. På tal om det ska jag prata med hyresvärden om att jag flyttar också. Jag kom precis att tänka på mitt Friskis & Svettis-kort som jag knappt använt sen jag köpte det.. Nu är det en månad kvar innan det går ut och den månaden är full av plugg, plugg och plugg så ja vet inte hur jag ska hitta tid att träna. Nä, det köpet var helt onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0