Tillbaka i Uppsala, at last.

Jag minns inte ens när jag sist sov en natt här. För ungefär 10 veckor sedan tror jag. hursomhelst så är det skönt att vara tillbaka, speciellt när det praktiskt taget är sommar här redan. Människor ute överallt, lukten av grillat, vinden är varm.. Och jag är förkyld. Jag har säkert feber också, men det vet jag inte säkert eftersom jag inte har någon termometer. Det är så himla orättvist att jag ska bli sjuk igen, när jag var det senast för bara några veckor sedan. Men jag ska knapra panadol, sova 12 timmar om dygnet och äta en massa vitaminer den här veckan för på lördag ska förhoppningsvis jag och Toffe på Paradise-kryssningen som jag vann på köpmannamässan. Jag har drömt hela vintern om en södernresa, men Paradise-kryssningen är nog det närmaste jag kommer.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jo jag vet, jag älskar filmen. men har du hittat den någonstans med bra kvalitet?

2009-04-14 @ 09:19:54
Postat av: B

Krya på dej, lilla vän!! KramiZ Jag skickar en massa goda och friska tankar till dig!

2009-04-14 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0