Lata dagar

Idag har jag gjort: absolut ingenting. Men det är också skönt. Jag har skrivit upp en massa kläder som jag ska ringa och beställa från H&M, det börjar blir längesen jag köpte något nytt till garderoben. Sist jag köpte något nytt var nog mina två studentklänningar, det var i Maj någon gång, så det börjar bli dags. Det funkar så länge man bara hoppar runt i Sparhallen-outfiten på dagarna och glider ner i mysbyxorna när man kommer hem, men ska man vara lite finare så är det kört. Iallafall om man äger min garderob.

I morgon ska jag till Ålandstidningen med mitt schema och sen ska jag försöka redigera lite bilder, framkalla dem och städa lite bland alla mappar. Det är ett evighetsprojekt.

Nu ska jag ta bilen in till stan.

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt med en slappardag, det var du värd!



Jag har kommit på en sak jag önskar att barnen(främst Cornelia) får av dig i julklapp.En "bok"(häftade laminerade sidor) med fotografier på släkten och srivet vem det är tex. Farbror Lukas

2009-08-26 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0