Alla hjärtans dag 2009

Igår flängde jag på mellan israce på Slemmern, Hjärtebarn i Sittkoffs, ursprunglig lek på idrottsgården och en rundtur på Önningeby musèet med föreningen Vårt Hjärta(där vi för övrigt blev bjudna på kaffe och hjärtbakelse som smakade gudomligt). Jag jobbade för ÅT alltså. Kl 18:20 köde jag i ilfart hem och bytte kläder innan jag körde i samma fart tillbaka in till stan, hämtade upp Emma och Fredde och träffade Toffe på Dinos där vi alla fyra åt en trerätters alla hjärtans dag-meny. Jättegott var det och jättemysigt, förutom då Toffes servett fattade eld.. Den senare delen av kvällen spenderades fortsättningsvis på Dinos med Emma och några goda drinkar. Vid 2-tiden tyckte vi att det räckte och for hem. En lugn kväll blev det, men riktigt mysig.

Idag har jag varit och fotograferat pingis.

Kommentarer
Postat av: mad

såklart slutar lördagsjobbet 18.20 när inte jag jobbar.. varenda gång jag jobbar är det jobb till tidigast 22.00!

2009-02-15 @ 21:38:25
URL: http://www.mad.ax
Postat av: emsi

myspys var det. helt klart göra om det :) pyss!

2009-02-16 @ 14:27:27
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0