Dålig bloggerska

Nu på jullovet har det inte funnits tid för att blogga så mycket. När jag tänker efter så har det mest funnits tid för långa sovmorgnar och bara-göra-ingenting med Toffe. Jag hade tänkt göra ett bildspel med bilder från min jul men glömde bort att mitt Photoshop här hemma inte klarar av RAW och vad fotograferar alltid jag i? Ja, just det.. RAW. Men man lär av sina misstag och på nyårsafton så fotograferade jag min och Toffes fina romantiska middag i jpeg istället, så den kanske ni kan få ta del av inom snar framtid.

Förresten så har jag typ ungefär fixat en till praktikplats. Kanske ska vara där två veckor av praktiken och de resterande på Qimage i Uppsala. Återkommer med mer info när det är spikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0