Måndag v 4

Nu är dag 1 av min fullspäckade vecka avklarad. Skoldagen flöt på som alla andra måndagar, förutom att jag, Petter och Cicci var till McDonald's på en rast. Petter åt och jag köpte kaffe, som för övrigt var kokhett och min tunga känns fortfarande inte helt återställd. Jag släppte av Petter vid en busshållsplats på vägen hem och Cicci skjutsade jag hem innan jag körde hem till mig och åt lite middag och sen åkte via Mette, hämtade henne och så for vi till IKEA, Gränby Centrum och till sist in till stan och fikade. Det var en trevlig kväll och jag inhandlade diverse saker som behövdes här hemma. Tandkräm, toapapper, hårspray, sport-BH, lite mat, örngott och en burk att ha min müsli i. 

Morgondagen ser ut såhär:
7 - 10 tvättid
12-13 spinning på F&S
14:30 skriva arbetsmiljö och säkerhets förhör på skolan
Kontakta en biverkstad

Därefter är jag helt utan förpliktelser, tackgodegud, och jag ska bara ligga i sängen och ta det lugnt. Längtar redan.. Lägga mig i sängen ska jag förresten göra redan nu, jag är helt slut. 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack så himla mycket för skjutsen kära du, det var underbart att komma hem 40 min innan man skulle åka igen istället för att komma hem och vända!

2009-01-20 @ 10:10:47
URL: http://osu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0