Tisdag v 4

Dag två avklarad. Jag var på spinning med Cicci på F&S, det var länge sen jag var på det så jag tog det lite lugnt men kom på att jag nog inte tycker att det är lika roligt som jag tyckte förut. Jag var till skolan och skrev arbetsmiljö och säkerhetsprovet, det tog lite drygt en halvtimme och det var större än vad jag trott. Det gick nog ändå helt okej, jag gissade en hel del och försökte svara logiskt på det mesta. Jag var en sväng via Willy's innan jag åkte hem och åt middag. Sen tog jag en välbehövlig powernap i 1 tim innan jag satte igång med att tvätta kläder och städa i toaletten. Det har varit skönt med en lugn kväll och jag har tillochmed hunnit börja på min bokrecension av David Copperfield. Nu måste jag plocka in alla kläder i garderoben innan jag tar en macka och därefter kryper till kojs!

I morgon får jag se om det blir gym på F&S, Johanna kommer nämligen inte med och efter skolan åker jag direkt till Kattis i Harbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0