Vem vill komma på studentskiva?



Är det någon som är intresserad av att komma på foto- och journalistik inriktningens studentskiva? Det är den 7 Maj på People i Uppsala, biljetten kostar 80 kr och du bör säga till mig om du vill komma för isåfall kan jag lägga ut pengar för dig och köpa biljett den här veckan. Halva hyran för lokalen behöver nämligen vara betald snart och vi behöver sälja biljetter för att ha råd med den. Säg till mig så fort som möjligt om du vill komma, och det är bindande såvida du inte har en bra förklaring att inte komma! Och jo, biljetten gäller på "efterfesten" på People och det ingår tyvärr ingen middag..

Ann, Adam, Kattis? Någon Ålänning som är ledig och sugen på att gå ut i Uppsala?

Och jo, bilden är från People's  hemsida.

Kommentarer
Postat av: AÖ

fan de skulle ju vara skitkul. men jag har ju ingen aning om vad jag gör och om jag kan då, eftersom vi lixom tar studenten i samma veva och de troligen är en massa tjaffs/fester/skivor här också.



jag skall tänka på saken.

2009-01-27 @ 19:36:59
Postat av: emma

vad ingår i 80 kr då? eran studentskiva-fest? äter ni middag före eller? får vi betala och också vara med på middagen? jag vill veta allt och jag vill nog komma bara jag kan vara med dig hela tiden haha.

2009-01-28 @ 09:04:33
URL: http://eemmi.blogg.se/
Postat av: kattis

Jag kommer!

2009-01-28 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0