Vernissage på Clarion Hotel Gillet

Här kommer några bilder från kvällen, dock måste jag poängtera att utställningn var snyggare i verkligheten!



Ovan finns min bild någonstans, ser du den?



Aldrig sett honom förut...

LOJ, vår naturkunskapslärare var in och kikade på våra bilder.



Cicci och Sebastian(nej, han har ingen tulpan i håret).



Lärare Mia med Pettssons mamma och han själv.

Ann, kom ända från Norrtälje för att se på utställningen och Kattis kom också! Tillochmed Mette var in en sväng med två av sina klasskompisar(?). Efteråt så gick jag, Ann och Kattis in på New Yorker och gjorde av med lite pengar, sedan åt de andra pizza och till sist så fikade vi! Nu är jag hemma och ska packa och fixa lite inför i morgon!

Kommentarer
Postat av: emma

haha var det han som skrattade åt min mailadress :D hahaha

2009-01-16 @ 08:58:56
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0