Alive and kickin'

Livet rusar på. Det har redan gått en helt månad sen studenten, en dag jag aldrig kommer att glömma, och nu har Toffe och jag bott i vår nya lägenhet i snart två veckor. Javisst går livet i 180 just nu men samtidigt inte tillräckligt fort i kassan på Sparhallen.

I helgen hade jag och min mamma examenskalas tillsammans, tack till alla er som kom och tack för alla fina presenter! Samtidigt är jag lite besviken på att det ändå var så många av mina kompisar som inte kom. En av mina favoriter bland presenterna är en Trådlös Wacom bräda som jag fick av Lukas & Anna, Peter & Eva, Ludde & Cornelia. Bl.a. skålar, muggar, blommor och lite pengar fick jag också.

Ikväll är Toffe till sin mamma efter en del packning som blivit kvar. Vi trivs jättebra bådatvå i vår fin fina lägenhet, även om det kommer att ta ett tag ännu innan vi kommit i ordning på riktigt. Vi har t.ex. inga mattor eller gardiner, inget köksbord heller och IPTVn har vi inte fått att fungera ännu. Nästa vecka har Toffe semester och då får han lov att fixa så att vi bådatvå kan surfa på varsin dator.

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för festen och all god mat. Hade gärna stannat längre men barnen måste tyvärr i säng.

Det är alltid tråkigt när folk inte kommer då man ordnar något men det är deras förlust.

Kram

2009-07-07 @ 14:10:36
Postat av: mad

grattis till frilansjobbet ida :D:D:D:D så jävla kul, aight :D

2009-07-16 @ 10:18:44
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0