Fondue i Kingsisland

Igårkväll var jag till Kungsö och hälsade på, hade samtidigt turen att bli bjuden på Fondue. Jättemumsigt var det, nu önskar jag mig ett Fondue-set till studenten/födelsedagen/julklapp. Lukas, jag och Peter smaskade medan vi såg på melodifestivals uttagning nr 357(?). Nästa helg är det final, om jag har förstått rätt. När jag kom hem läste jag ut min bok, Digital Fortress. Den kan jag rekommendera, den var spännande från början till slut men slutet var lite väl utdraget. Nu väntar jag på mitt paket från Adlibris. Undrar när det kan vara här.. Kanske tisdag/onsdag? Hoppas på tisdag.

Idag har jag pratat lite med min kusin Anki som jag ska bo hos under vecka 13-14 när jag har praktik hos Elisabeth. Hon undrade om jag ville komma med på Patriks födelsedagskalas på Indigo den 27e och det ville jag. Då fyller Jenny år också, undrar när hon ska ha kalas? Jag ska försöka hinna med bådatvå.

Nu ska jag, pappa och Daniel snart åka på köpmannamässa. Och på måndag måste jag antagligen lämna in mina Honda-däck på Rolic och få dem omfälgade så jag kan ta min bil med mig till Anki om två veckor.

Det känns som om det här inlägget blev ett av de mer ointressanta med bara en massa egna funderingar. Äh, läs inte om du inte är intresserad(säger jag nu när du antagligen läst hela..).

Kommentarer
Postat av: Jenny

det blir nog lite tajt att hinna till mig, tänkte också ha 27e:p

2009-03-10 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0