Sommar sommar sommar!


Igår sade jag till Sebba på Ålandstidningen att jag ska fixa med ett eget projekt och därför inte komma till tidningen alls idag. Jag har istället varit i Fiskkojan och fotograferat Tobbe och Lina när de jobbar, det var kul. Rökt fisk luktar sommar och jag blev enormt sugen på räkor, musslor och rökt lax.. Nu har jag ett till alternativ ifall fotograf-karriären inte går som jag tänkt; jobba på Fiskkojan. Nu ska jag snart ladda över bilderna och börja redigera. Kanske surfa runt efter en eventuell Thailandsresa också, vi är lite sugna på att sticka iväg i höst. Tobbe, Lina, jag och Toffe alltså..


Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill också fara till thailand. fan vad fiint det skulle vara!

2009-03-05 @ 21:28:17
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0