Tillbaka på banan

Nu är jag äntligen så gott som frisk igen. Jag har spenderat några dagar inomhus och tagit det lugnt, läst massor, sett på tv och vilat nästan hela tiden. Nu är jag inte magsjuk längre men magen är fortfarande inte helt återställd, undrar hur länge det tar för den att bli det? Jag är hungrig som en varg, jag minns knappt när jag åt ett ordentligt mål mat.. Det måste ha varit i måndags, sedan dess har jag levt på blåbärssoppa, kokat vatten och surskorpor. Jag är så himla sugen på smörgåstårta! Det är nog för att det fanns en bit hemma hos Toffe i onsdags, som inte var till mig. Jag vill ha en stor och mumsig pizza med oxfilé och bearnaisesås, kebabrulle från draken eller dixieburgare. Men det enda som min stackars lilla mage klarar av att äta är lite surskorpor, på sin höjd. Fyfan, livet suger ibland.

Det blir antagligen inget Uppsala eller Stockholm idag heller utan jag tar det i morgon. Jag ska svänga ihop en god frukost nu, som min mage högst antagligen kommer göra uppror mot, och sedan åka in till stan och göra några ärenden.

Kommentarer
Postat av: B

Men gulle vän!! Kevin o du kunde delat om jag bara hade vetat! Vi kan väl fixa en nästa gång du kommer??

kram o lycka till på praktiken...

2009-03-21 @ 14:52:34
URL: http://eyesoffinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0