Tlöööött

Idag frågade Cicci mig om jag var på dåligt humör. Och det var jag tydligen. Jag är så himla trött på att vara i skolan och göra ingenting, varför kan vi inte bara få ta studenten? Idag så var vi i studion och fotograferade. Först var jag modell åt Cicci, och att modella är inte något som får mig på bra humör egentligen, sedan bytte vi så att jag skulle fotografera Cicci. Jag tycker att studiofotografering är så himla tråkigt. Usch och fy för att arrangera modeller och blixtar och allt vad det nu är. Nej tacka vet jag att dukomentera människor i en naturlig miljö.

Vi var på starta-eget kurs på stan också. Det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, men det är nog p.g.a. att föreläsningen bara tog 1/2 tim och det är ungefär gränsen för hur mycket företagssnack jag orkar med på en gång.

Varför måste allting vara så himla tråkigt hela tiden? Affärsplaner hit och dit, affärsidéer, finansiering, c företag, f-skattesedlar, marknad, avtal, försäkringar, ekonomi, aktiebolag, handelsbolag, revisorer, beskattning, moms och kapitalkrav. Och likviditetsbudget! Fyfan. Det där med att starta eget är nog inget för mig.

Dessutom så värker min arm och handled idag. Ålderskrämpor. Snart är det dags för pensionering också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med, varför kan vi inte bara få ta studenten??



Men, kom ihåg provet 9.50 imorrn ;)

2009-05-19 @ 17:28:07
URL: http://lushoholic.blogg.se/
Postat av: carebear

gnäll gnäll gnäll.. va nöjd för fan..

2009-05-19 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0