Tomt hus

Den här helgen har Toffe varit här i Uppsala hos mig. Vi har varit till Biltema och IKEA och lagat god mat. Igårkväll var vi på födelsedagskalas till Ciccis pojkvän, Sebbe, som bor ca 100 m från mig. Idag innan jag skjutsade honom till bussen så var vi på loppisen som var lite längre ner på gatan. Vi hittade en fin tavla med James Dean som jag köpte för 20 kr. Toffe var lite sugen på en cykel för 350 kr, men det blev ingen affär.

Jag har tvättat tre maskiner kläder idag, diskat, dammsugit och torkat damm. Och dessutom slagit in glas, koppar och tallrikar i tidningspapper och packat ner dem och mina böcker. Ikväll ska jag fortsätta städa.. Hårddisken. Den externa och den vanliga. Men först, lite middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0