På date med en fotograf

Idag var jag och pratade med fotografen Anna som jag erbjudit mig att vara assistent åt. Hon håller hus i det gamla radiohuset vid Ålandsplan sen bara någon månad tillbaka. Hon sade att det var främst vid bröllopsfotograferingar som hon var i behov av en assistent och just nu är det lite lågsäsong på den fronten. Eventuellt ska jag vara med och hjälpa till vid en fotografering i slutet på december, ska bara kolla om jag är ledig då. Nu ska jag skicka iväg några bilder till henne på mailen!

Jag hade som sagt en barnfotografering inplanerad idag men barnen har blivit sjuka så därför blev den uppsjkuten. Tack Eva för idén med att även ta med några ballonger! Det ska jag absolut göra.

Jag har också funderat på att åka över till Uppsala på torsdagkväll, sova hos Cicci och sen åka med henne på Fotomässan i Älvsjö på fredagen. Sen tar jag bussen till båten och åker hem på fredagkväll eftersom jag ska jobba på Ålandstidningen i helgen.

Kommentarer
Postat av: emma

du måste komma och hälsa på oss sen också=)är på åland i helgen, hör av mig nåt då! puss.

2009-11-11 @ 12:39:52
URL: http://eemmi.blogg.se/
Postat av: velander

good for you! :)

2009-11-12 @ 00:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0