Nu förstår jag dig MAD

Jag är så utmattad efter dagens jobbande på Ålandstidningen så jag förstår varför min företrädare MAD brukade storgråta på vägen hem från jobbet. Visst, det har gått bra.. Inte varit så himla stressigt och jag är faktiskt ganska nöjd med min insats men just nu skulle jag bara vilja krypa ner i sängen med kläderna på och sova tills jag vaknar av mig själv. Att jag inte tagit mig tid att äta ordentligt idag gör inte saken bättre. Inte heller att min lägenhet ser ut som en knarkarkvart och är i stort behov av städning..

Kommentarer
Postat av: mad

hahah ååh vad det låter hemskt :D det var ju faktiskt bara den där ena hemska gången påväg hem lyssnandes på "feelgood" av ola som var sådär riktigt, riktigt, lipig och tragisk. haha det är ju så jävla roligt i efterhand! men ja, jag känner med dig ida- och tänk, kämpar du dig igenom den här ensamma vintern så väntar en skitmegaextremtrolig sommar istället :D

2009-11-20 @ 00:07:03
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0