Världsrekord

Idag har jag befunnit mig på jobbet i ca 11 tim. Det har inte varit stressigt, det har inte varit mycket att göra. Men jag har varit långsam. Jag älskar att ha motivation. Jag älskar Ålandstidningen och människorna bakom den. Jag älskar att min chef är en av de bästa(men säg det inte till honom, vill inte boosta hans ego ännu mer). Jag älskar att vi ställer upp för varandra när det behövs. Jag älskar långa luncher och långa middagspauser.

Ikväll har jag slagit världsrekord i snabbaste jobbet. Jag och Thomas sprang ner till centercourten, hann fram lagom tills den var slut, tog några bilder(tre stycken) på ett par deppiga finska herrar och sprang tillbaka till redaktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0