Åååååååålandstidningen

Sebba är i Thailand på semester. Därför hoppar jag in och jobbar lite. Med betoning på lite. Idag står två jobb på min lista: 12.50 ska jag till GE-villan och 16.15  är det BB och fotografera bebisar som gäller. I morgon börjar jag jobba kl 13 och innan dess tänkte jag åka ut till Sund och rida. Undrar när jag ska ha tid att byka kläder? Snart har jag inga rena strumpor kvar.

För övrigt så känner jag mig ganska nöjd med min tillvaro. På onsdag och torsdag jobbar jag mina två sista dagar på Sparis. Jag ser ett ljus i tunneln, ett slut på eländet. Jag ska börja göra upp planer om olika projekt som jag vill pyssla med under den här tiden då jag inte kommer att ha så mycket jobb. Det kommer bli kul.


Kommentarer
Postat av: Grodmamman

Hör Ida, du har gjort ett bra val! Mår man skit och så ska man inte vara kvar om det finns en annan lösning! Även om jag sagt att va nu kvar till och med i vår ... men det är ju bara en själv som känner sig själv bäst! Puss o lycka till! Vi ses nån ons el tors på fika :)

2010-02-16 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0