Flygtur


Det var Bengts tusentvåhundrade-någonting och min första flygning i ett litet skruttplan. 1,5 tim flög vi och 158 bilder tog jag. Har valt ut ca 30 st som jag nu sitter och redigerar och märker att Jacobs sensor var aningen full med damm.. Nåväl, jä-ävligt kul var det ivarjefall. Något som jag kommer minnas i resten av mitt liv! Det enda negativa jag kan säga var att jag blev åksjuk när Bengt höll på och joxa och joddla fram-och tillbaka ovanför Märket så att jag kunde fotografera. Jag såg Emmas hus i Eckerö, Berghamn, Eckeröhallen och Kärringsund. 20 min tog det att flyga ut till Märket och det skulle ta ytterligare ungefär 10 min till Grisslehamn. Tänk vad nära vi är Sverige egentligen fast det känns mycket längre när vi åker båt i två timmar varje gång vi ska dit. På hemvägen åkte vi förbi både hans hus och stuga och även min mammas och pappas hus i Norrsunda. Hoppas att jag någon gång får chansen att flyga ett litet skruttplan igen!

Kommentarer
Postat av: emma

wow mitt hus :) coolt att se allt uppifrån :P

2010-03-09 @ 19:26:03
URL: http://eemmi.blogg.se/
Postat av: emma

ja det skulle vara roligt om du vill skicka det!

2010-03-10 @ 17:45:34
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0