Jobba jobba joooobbaaaa

Vardagen rusar på i en rasande takt när man jobbar. Hur ska man egentligen hinna med allting? Jobba, städa, laga mat, rida, träna, umgås.. På jobbet går allting som smort, jag trivs som fisken i vattnet även om jag tycker att vissa dagar suger.

För att nämna några saker som hänt de senaste veckorna så kan jag berätta om hammockstestet som Frippe och jag gjorde - och hur jag skrattar högt varje gång jag ser bilderna i Åland Just Nu. Tidningen ligger här bredvid mig och varje gång jag behöver muntras upp så slänger jag bara en snabb blick på bilderna.

När jag var på Andelsbankens bolagsstämma på Arken häromveckan så kommenterade en 70-80 årig gubbe min urringning: "Kan du byta urringning? Jag kan se dina tår genom den."

Förra veckan fotade jag världens(enligt mig) snyggaste kille, Magnus "Mängi" Selander. Han var trevlig och bilderna blev hur coola som helst, men när jag kom till redaktionen och skulle börja redigera så slog det mig att Anna sagt att bilderna skulle vara kvadratiska för att passa Nöjes format.. Men det ordnade sig till slut och Mängi tyckte tydligen att jag var en skön fotograf. Slutet gott, allting gott.

Ikväll har vi personalfest och förutom att vi ska vara 60-talsklädda så har jag ingen aning om vad som händer. Jättekul ska det bli, förutsatt att jag inte är för dåligt klädd och inte får följa med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0