Frulle på jobbet

Kl. 08.06 steg jag in på redaktionen idag. 24 min före min arbetstid egentligen börjar. Jag hade med mig två knäckisar med ost, skinka och gurka på som jag lagade hemma innan jag for. Skulle jag ha hittat min termos så skulle jag ha tagit med mig kaffe också, men den var spårlöst försvunnen så det fick bli finskt kaffe utan mjölk från kaffetermosen i matrummet en trappa ner. En sån där mugg, som är en termos skulle jag vilja ha. Men det gick bra med finskt svart kaffe och knäckis. Jag gjorde några bilder som jag inte hann med igår och kom att tänka på att även om det var en riktig pina att stiga upp i morse så går det snabbt över när jag kommer på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0