Killing me softly

Det värsta med fotografyrket är att man förr eller senare får ont i axlar och rygg om man bär på en 10 kg tung kameraväska 9 tim per dag. Och det har jag nu. Jag har inte haft några såna här problem tidigare, vad jag kan komma ihåg, även om jag suttit mycket framför datorer och i kassor i mina dagar.. Nu pirrar det, det svider, bränns och stramar i nacke och axlar. Kanske beror det på åldern.. Jag behöver hursomhelst en massage och träna upp ryggen ordentligt. Och helst skulle jag behöva några extra timmar på dygnet..

Kommentarer
Postat av: anna

om du kommer hit till oslo så finns det möjlighet till massage

2010-09-14 @ 17:42:05
Postat av: ida

jag kmr på stört!

2010-09-14 @ 20:50:01
URL: http://idasfoto.blogg.se/
Postat av: lukkan

haha.. lastgammal kärring..

2010-09-15 @ 19:43:26
Postat av: ida

pass dig lukkan...!

2010-09-16 @ 12:31:05
URL: http://idasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0