Exhausted

Jag är utmattad. Inte sömnig(gick hem tidigare från jobbet och somnade i två timmar), men sliten in på benmärgen. Min kropp känns som 100 kg. Minst.

Vardagen rusar på med hästbestyr, eventuellt lägenhetsköp och framförallt jobb. Jobb jobb jobb och övertid. Hittills går det förvånansvärt bra med bilderna till fotbollsbilagan. Nu har jag bara två killar kvar att fotografera. Den 29e kommer bilagan ut och då ska jag bannemig ladda upp dem här.

Någon som också är nöjd är Chefen. När han inte skickar bilder på hundarslen till mig(händer ibland), så peppar han mig lite.

Från: Daniel Eriksson
Re: Fotbollsbild nr 2
12 april 2011 09:14

"Som jag sagt åt dig så är detta perfekt. Jag känner ingen som skulle ha gjort det så mycket bättre. Ta åt dig av det."


Kanske framkallar dem alla på canvasduk i 70x100cm också. Så jävla stolt är jag. Kanske en bild på Chefen också, bara för att jag är så jävla stolt. Sa jag att jag är jä-ävligt stolt? Och nöjd?

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad roligt att du är nöjd med bilderna och får beröm. Heja dig!

2011-04-13 @ 20:49:01
Postat av: Jenny

du e så jävla bra! :D fast de visste du väl redan :)

2011-04-15 @ 16:12:14
Postat av: ida

hej!

jag är med i en foto tävling .

kan du rösta på min bild det är nummer 4 den med fjärilen.!

http://mmysandra.blogg.se/2011/april/rostningen-borjar-nu.html#comment

2011-04-20 @ 17:27:40
URL: http://iiidazz.blogg.se/
Postat av: mamman

men dåligt ordförråd har fröken visst...

2011-04-21 @ 11:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0