Livet i Mariehamn


Igår fick jag den här boken av Daniel. Livet i Mariehamn. Varje dag i ett år har han fotograferat åtminstone en bild om dagen, Liz har skrivit texterna och detta är den första delen.

Kan inte ge bort den i julklapp...

Om man tittar noga så ser man mitt namn. Och om man vill veta vilka bilder som jag har tagit(han har alltså inte fotograferat VARJE dag), så ska man bläddra fram till 27-28 juni.

Det roliga är.. Att jag tackat nej varje gång Daniel frågat mig om jag kunde ta en bild till hans bok. Jag tycker inte att jag har haft tid att tänka på någon annans projekt. De två bilderna som sen kom med i boken tog han från Ålandstidningens arkiv.

Och så skriver han "Tack för hjälpen".

Jo tjena. Varsågod?

Kommentarer
Postat av: mamman

men snuttisfia...var glad att du har TVÅ bilder med i boken. Royalties (?) kommer att segla in på ditt konto

2011-12-16 @ 19:44:50
Postat av: Jenny

men jag vet i vilket fall att du alltid tar himla fina bilder snygging :) puss!

2011-12-17 @ 00:37:55
Postat av: Jenny

alltså.. jag hade lite vin i mig när jag skrev detdär & fattade nog inte riktigt vad du menade i inlägget :P

2011-12-17 @ 21:57:04
Postat av: ida

HAHA!



Jag vill ha fler fyllekommentarer!

2011-12-18 @ 09:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0