Oslo


I slutet av mars begav jag mig ut på äventyr. Efter en lång resa kantad av fyllon, varning för barn, kryssningsfärjor, tåg och förseningar så kom jag äntligen fram. Till Oslo. Till Anna och Lukas. På morgonen åt jag och Anna frukost, Lukas hade farit på jobb.

Sen gick vi ut i solen och tog spårvagnen...

..till Vigelandsparken!

Såg Sinnataggen och ångrar mig att jag inte fotograferade mer, för det var vackert där i parken.

Sen promenerade vi till Operahuset och gick upp på taket!

Det var häftigt, och fint väder var det också!

Vi fikade på Bagel & Juice.

Anna njöt i vårsolen som sken på oss genom fönstret.

På kvällen åt vi middag på Friday's och sen åkte jag hem med Lukas i hans bil morgonen efter. Det var en kort med bra resa. Tyckte om Oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0