En bra dag

I torsdags vaknade jag fem minuter innan min klocka skulle ringa. Hurra! Och i torsdags var den första dagen sen jagvetintenär som jag vaknade upp och inte mådde illa. Hurra!

Jag träffade Emma för första gången sen hela tre månader tillbaka. Vi satte oss på Bagarstugan och började ta igen allt snack som vi missat och uppdatera varandra om allting som hänt i våra liv sedan vi sågs sist. Efter varsin sallad och några koppar kaffe så gick vi hem till mig eftersom Emma ville se hur jag hade det i min lägenhet. Så vi kröp ner under min värmefilt och värmde oss medan vi pratade och pratade och pratade tills jag höll på att tappa rösten. Vi pratade om en resa i vår och planerade för en fondue-kväll hemma hos mig ikväll. Sen följde jag Emma till hennes bil och resten av kvällen spenderade jag under värmefilten i soffan bläddrandes i alla de tidningar jag lånat på biblioteket tidigare samma dag.

Torsdags var en bra dag.

Till sist så somnade jag gott i min säng även om många tankar snurrade runt runt runt i mitt huvud.

Det kommer inte bli bra, det kommer bli bäst!

Kommentarer
Postat av: mamman

that´s my girl

2011-01-22 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0