Peptalk

Jag fick ett urgulligt mail av Mona i början av min sjukskrivning. Det värmer när jag läser det och jag blir lite lycklig när jag tänker på att hon faktiskt har rätt. Det värmer när jag tänker på att folk bryr sig. Inte för att de måste, att det är deras jobb. Utan för att de bryr sig på riktigt. På tisdag ska jag tillbaka på jobb efter fyra veckor hemma. Tillbaka till min fett snygga kollega Jacob Saurén.. Bara det liksom!

"o vet du... det finns massor att se framemot.
våren.. då värmen kommer. man kan ta av sig jackan o promenera i den sköna solen. när d e sådär perfekt temperatur. varken för varmt. varken för kallt... när uteserveringarna öppnar o man kan sitta ute o ta en bärs efter jobbet. när kvällarna blir ljusare och när lönen cashar in.... när isen sakta smälter eller när man avnjuter en god jävla biff. när man inte har nåt speciellt man ska göra... när man tar en lång dusch o tänker på alla saker man vill göra. listan med alla saker man ska göra innan man dör... skriv en sån! det hjälpte för mig! det finns sååååå mycket att leva för o se framemot.. resor och kärlek. musik och utflykter. alla roliga människor fu får fota o träffa genom jobbet. att ha jacob som kollega (han e fett snygg) hahahaha....

bara det liksom.
omg. livet e ändå rätt fint!
puss
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0