Året som gått


I februari var det kallt. Här är det mycket troligt att JP sade "Åk ut och fotografera fastfrusna ankor!". Några ankor tror jag inte att jag hittade, ivarjefall inga fastfrusna, men Pommern hittade jag.

Anna skulle flytta till USA så vi gick till Arken och lånade en flagga som vi fotograferade henne med på Alandicas altan. Jag klämde fingret i dörren, minns jag. Och det gjorde djävulskt ont. Det är mitt starkaste minne från den dagen.

I maj kom fotbollsbilagan ut. Den här bilden var på förstasidan.

Folke fyllde år och han tyckte om bilar. Gillar att bilden ser ljussatt ut fast den inte är det.

Jag och Matilda åkte ut till Silverskär på Champagnefrukost.

De sänkte ner några flaskor utanför Silverskär. Christian Ekström var där. Såklart.

Och så var det dags att kämpa med sommarsoffan. Detta var den första sommarsoffebilden som jag tog för sommaren.

Jag och Linda var på Cirkus. Sade lite skämtsamt att jag tyckte att den borde vara på förstasidan. Det blev den också.

Vi gjorde en how to retrosminka sig till Nöje i september och Emma var modell.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina kusin emma :) Och jag kan inte annat än älska zebra-bilden! :D

2012-01-02 @ 11:39:41
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Jenny

jag gillar dina "året som gick" men jag har en känsla av att du missade några månader! superfina bilder har du tagit iaf, som vanligt!

2012-01-02 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0