Enarmad bandit

Har varit allmänt krasslig på sistone. Har ätit antibiotika för att jag har kännt mig febrig och hängig, börjat må bättre i några dagar, men så i fredags.. Kl 15 fick jag ont i magen och kl 16 gick jag hem från jobbet för att jag mådde illa. De tio följande timmarna spenderade jag med huvudet i toaletten. Perfekt start på helgen. Man är aldrig så liten och ynklig människa som när man är sjuk. Tur att jag har Mamma, Pappa, Peter och Lukas som tar hand om mig. Och Ali. De kom med blåbärssoppa, surmjölk, röd läsk och soppa.
Nu mår jag bra. Kan äntligen äta igen. Och det gör jag nästan hela tiden. Livslusten och kraften börjar komma tillbaka. Underbart.
Men nu har jag ont i en axel istället. Riktigt ont. Och i morgon ska jag på jobb är det meningen. Kl 15.10 ska jag till läkare och kolla upp den. Får se hur det går med det.

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att höra att du mår bättre. Hoppas det löser sig med axeln också. Kram

2012-03-13 @ 15:44:32
Postat av: Johanna

Fy för magsjuka!

och fy för ond axel.

Hoppas den också snart blir bättre

Kram!:)

2012-03-13 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0